Bezárás

Kedd kivételével minden hétköznap reggel 9-től tréning a Jurányiban a Tünet Stúdióban! Hétfőn és csütörtökön Szabó Réka vezetésével body art alapú, flow élményű vezetett óra van, szerdán és pénteken Kulcsár Vajda Enikő tart vezetett mobility flow órát, ami az ízületek mozgásterjedelmének fejlesztésére koncentrál.

Mikor? Kedd kivételével minden hétköznap 9:00-től 10:10-ig

Hol? Jurányi Produkciós Közösségi Inkubátorház, Tünet Stúdió: I. emelet jobbra

Mennyiért? 1 alkalom 2000 Ft, 10 alkalmas bérlet 12.000 Ft. Táncosoknak, színészeknek kedvezményes: 1 alkalom 1200 Ft, 10 alkalmas bérlet 6000 Ft.


Ha érdekel a tréning, írj a reka(kukac)tunetegyuttes.hu-ra  „reggeli torna” jeligére, így minden héten kapsz információt arról, ha az órák a Tünet Együttes programja miatt elmaradnak, vagy a kezdési időpontjuk módosul.

Az órák részletes leírása alább található, várunk titeket szeretettel!

Tünet Együttes


Reggeli torna – tréning Szabó Rékával

A body art jellegű vezetett tréning felépítése hasonló, de minden óra picit más izomcsoportra koncentrál. Pár óra után könnyen követhető, a légzéssel együttműködő, az erőt és elengedést váltogató óra fejleszti a vázizomzatot, a hajlékonyságot, tartás- és közérzetjavító hatású. Befelé figyelős óra, flow élmény.

Felhőtlen napindítás, por- és stressztörlés.

Szabó Réka, a Tünet Együttes művészeti vezetője


MOBILITY FLOW- IRÁNY A TEST SZABADSÁGA!

Közepes/gyors tempójú vezetett óra, aminek a mozgásanyaga nagyban épül a dinamikus jóga és a korszerű mobility gyakorlatok mozgásanyagára, illetve a különféle nyújtási reflexek idegrendszeri segítésének technikáira. Mozgunk gyorsan és erővel, lassan és könnyedén, elmegyünk a mozgáshatár széléig.

Célja: az egyes ízületek mozgásterjedelmét próbáljuk fenntartani, sőt, növelni!

A boka és a váll erejében, a csípő, lábak, karok mozgásának szabadságában, a  guggolás mélységében, a gerinc mozgásának finomságában, a test stabilitásában, szimmetriájában, a robbanákonyságban,a core izomzat erejében lehet látványos és gyors változást elérni vele- na meg abban , hogy nem fogsz lesérülni terhelés alatt sem!

A tapasztalatok szerint egy ember a mozgástartomány MAXIMUM 40-50 százalékát használja, táncosoknál sem jobb az arány 70-80 százaléknál.

Legyél erősebb, robbanékonyabb, és építs szabadon mozgó, sérülésmentes, golyóálló ízületeket!

Az órát tartja:

Kulcsár Vajda Enikő

táncművész, edző, jógaoktató